onsdag 28 november 2012

Julklappar :)

Det bästa med att vara ute i god tid är att man är nästan ensam om det! Man slipper stånga sig fram svettig med armbågarna i högsta hugg för att i ren panik försöka hitta en julklapp som känns "sååå du" utan att någon märker att den är köpt i sista sekunden. Tillsammans med massa andra svettiga, stressade människor med exakt samma mål!
Själv är jag klar med majoriteten av mina presenter och har börjat slå in dom tillsammans med en lussekatt och lite glögg! Mys!

/I


1 kommentar:

  1. Åh va det låter skönt :) Själv känner jag mig väldigt sent ute, brukar oxå i stort sett vara klar med det mesta vid den här tidpunkten. Tur jag inte har så många att köpa till. Är ledig i 4 dagar framöver så ska nog försöka ta mig ut lite i julhandeln då. Må så gott!!

    SvaraRadera