lördag 1 september 2012

Bättre begagnat!

Hejsan på er, hoppas ni har en fin helg. Jag har hunnit med att att hitta lite fynd i second hand butiker. Igår var jag en sväng i skövde och passa då på att springa in till myrorna. Hittade två fina linnelakan och fick även en liten påse med fina gamla ting i av min vän.
Idag har jag också lyckats att hitta ögongodiset.
Här får ni se de ting som hittat hem till mig!

 En plånbok som jag fick.
 
 Broderade linnelakan som jag köpte i skövde, 50kr/st.
 
 Svin snygg skjorta som jag ska ge min svin snygga sambo när han kommer hem. (vill han mot förmodan inte vill  ha den så tar allt jag den.)
 
 Här ser ni den nya korgen jag köpte idag. Just nu förvarar jag filtar i den. Men till jul skulle ju julklapparna kunna få vila där till den stora dagen.
60kr betalade jag.
 
Ja här hemma har vi lite olika mönster på våra tallrikar. Vi köper dom som vi tycker är fina helt enkelt. 10kr/st kostade dom.
 

Asken och den svarta "handspegeln" fick jag också igår. Så fina, tack R.
 
Har ni eller ska ni iväg på någon loppis i helgen?
Hursomhelst så hoppas jag att ni får en bra helg!
Kramar Evelina
 


1 kommentar:

  1. Hejsan! Roligt att du hittade till min blogg!! Du fick med precis en till läsare :)
    Vilka fina fynd du gjort, och tallrikarna, jag har precis likadana fast tror mina är djupa, jättefina!!
    Önskar dig en härlig kväll.
    Kram Clara

    SvaraRadera