lördag 28 april 2012

One love. One heart.

Här kommer lite vår och sommar bilder!


 Den växer i buren.

 Ramat in låten: vem kan segla.

 Gamla badmintonrack. Funkar lika bra som nya (om de är hela vill säga)   
                                         
 Smultron på strå.

 Ett piano från mitt flickrum.

 En paprika planta från förra året. (fått av snälla fia)

 Här sitter vi och..

 lyssnar på musik från skänken. (äpplet skänk)

En kaffe kopp som lyser upp.

Att finna inspiration är inte alltid lätt. Jag får den när jag bara går runt och tittar. Jag inspireras av andra och mig själv! Låt ditt eget hem inspirera dig och ge dig kreativitet. Enligt mig finns det INGA regler för hur ett hem bör eller ska se ut. Huvudsaken är att familjen som bor där trivs. Ett hem ska vara varm,tryggt,personligt och  man ska känna sig avslappnad när man kommer innanför sin egen dörr.
Kram/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar