lördag 19 maj 2012

Konsten Att Dölja ett Elskåp...

Ibland får jag ett, vi kan kalla det "ryck", som igår när jag bara blev så trött på vårt otroligt fula elskåp. Inte nog med att fanskapet är fult, den lilla dörren som åtminstone döljer det fruktansvärda innanmätet och gör hallen till en hel elcentral, har under obestämd tid legat i klädkammaren. Varför? Jag vet inte!
När jag får mina "ryck" så ska saken åtgärdas och det snabbt! Bor man en hyresrätt som jag är det inte heller fritt fram att göra vad man vill. Så jag, in i klädkammaren och rotar fram den gulvita lilla plastdörren och sen hugger jag tag i ett presentpapper och tejp. Jag slår in dörren som ett litet paket och gör en lång remsa som jag fäster utan på skåpet, sätter dörren på sin plats och  Ta Da ett aningen snyggare elskåp!



Tyvärr kan man ju inte bara plocka bort det då det ju faktiskt fyller något slags funktion. MEN man kan ju göra sitt bästa för att dölja det!
/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar