söndag 6 maj 2012

Gunga.

Jag tror nog nästan att vi alla har minnen från när vi kommer hem till mor eller far föräldrar. Där hemma fanns det en gungstol, eller som i mitt fall hos gammelmorfar. Men sen då, inte har mina föräldrar, fastrar,mostrar eller farbröder haft någon gungstol hemma. Men nu så finns det en bland kusinerna i alla fall, hos mig såklart. Den var så här röd och fin när jag köpte den dock hade den ett blå,lila rutigt tyg på sitsen.. Hittade ett tyg i uddevalla (värdelöst utbud på tyg i thn). Det är samma som jag klädde den gula stolen me. Blev perfekt om jag får säga det själv!
Här har ni gungstolen i de nya tyget!




Det gamla tyget hade dom fäst med häftstift, så jag tog bara bort dom. Häftade på det nya tyget med häftpistol.
Kram/E



2 kommentarer:

  1. Gungstol e nog något jag verkligen saknar ;) Så lite avis e jag allt på er :) Supersnyggt!

    SvaraRadera
  2. Du får komma hit och gunga :) kram Evelina

    SvaraRadera