torsdag 7 juni 2012

Be happy.

När man blir lite för ivrig, vill påbörja nått nu! Vill se en föränding nu! Då har jag det ultimata sättet för att få en snabb och helt gratis förändring. Möblera om. Flytta på sakerna, från köket till vardagsrummet. Från vardagsrummet och in i sovrummet med de "nya". Inte så tokigt faktiskt. När jag var liten så brukade vi syskon byta möbler med varandra, haha. Vi hjälpte också varandra att påbörja en ommöblering. När brorsan skulle flytta sängen till andra sidan rummet så hjälptes vi alla åt med råd och bärandet :)



Ibland behövs det inte heller så stora förändringar. Kanske bara ändra lite i fönstren?!

Hur förändrar du ditt hem på ett enkelt sätt?

Ha en bra torsdags kväll/ E


2 kommentarer:

  1. Wow så fint!!! Bor du så Evelina???
    Du kan få mitt hus om jag får din inredning :)

    Loooove it!

    SvaraRadera
  2. Ja precis det är hemma hos mig :) Tusen tack Sarina, va go du är!
    Ett hus tackar jag inte nej till, hehe!
    Kram Evelina

    SvaraRadera