tisdag 26 juni 2012

Hur tapetserar jag?

Ingen kan ju bara veta hur man ska gå tillväga utan att fått det förklarat.
 Vi hade väldigt smidiga tapeter. Vi strök tapetsklistret direkt på väggen sen är det "bara" upp med en våd. Är det mönsterpassning så ska man ha fixat till så att våden passar innan man stryker på klistret. Det är svårt att skriva så att ni lätt ska kunna fixa det hemma. Jag har kollat upp en sida där dom förklarar steg för steg. klicka här för att komma ditt.
Tapeten vi valde kommer från Boråstapeter och heter Boheme :)

 Boråstapeter, Boheme

 Före...

Efter!


Jag tycker att tapeten är helt underbar! Den lyfter hela rummet.
Kram
E

1 kommentar:

  1. Såå fint det blev, tapeten är verkligen ljuvlig :)
    Själv hade jag tapetvånda här i våras, valet föll till slut på en härlig tapet från pip studio som jag är mycket nöjd med.

    Kram Caroline

    SvaraRadera